Хореографія
Танок – один із видів розваг, який сприяє емоційній розрядці, подоланню негативних емоцій, зняттю напруження. Як відомо,в людині генетично закладена потреба у психічній та фізичній рівновазі, тому нам подобається танцювати, особливо дітям, які в такий спосіб можуть також виразити себе та задовольнити потребу в русі.
Саме за допомогою відповідних рухів, поз, міміки, жестів під музику дитина може передати свій настрій, почуття, переживання, влучно розкрити цілісний музично – руховий образ. Усе це допомагає розвивати танцювальну творчість, яку слід розуміти як здатність дитини створювати нові рухи, варіанти комбінування та ускладнення вже відомих елементів, а також це вміння самостійно імпровізувати в процесі музично – рухової діяльності відповідно до особливостей музичного твору на основі вивчених танцювальних та образних рухів.
Танцювальна діяльність також сприяє психічному розвитку дитини: розширенню кругозору, активізації пізнавальних процесів,розвитку довільної уваги, пам’яті ( зорової, слухової, рухової), творчої уяви.
Мета:
Залучення дітей до краси хореографічного мистецтва;
Виховання інтересу та любові до танцювальної діяльності;
Формування початкових хореографічних умінь та навичок;
Засвоєння нескладних танцювальних рухів та етюдів;
Розкриття та розвиток творчого потенціалу, виявлення та створення умов розвитку обдарованих дітей, поведінки та культури одягу, виховувати морально – вольові якості.
Завдання:
- Ознайомити дітей з різними видами танцювального мистецтва (народним, бальним, класичним,сучасним) та доступною термінологією відповідного хореографічного напрямку;
- Формувати навички виконання хореографічних рухів, які відповідають віковим особливостям та індивідуальним можливостям дітей, сприяти розвитку вміння вільно володіти своїм тілом і користуватися необхідними засобами рухової виразності (добирати до рухів відповідні пози, жести та міміку);
- Вчити співвідносити рухи з характером музики, розвивати почуття ритму.